Aao suraj ko ufaq paar utarta dekhen!
Kuchh naya kaam karen
khud ko be-rubt khayalon k hawalay kr den
phir ye dekhen
kahan, kis tarha se kia hota he...
raat aati he kahan se
abhi chal kr dekhen
chaand ko dusri janib se palat kr dekhen
yeh jo rukhsaar-e-falak pr he shafaq...kesi he?
aao dekhen k dhanak rang ki shokhi me neha'n
raaz kia he k jo heraan kiye deta he?
neend wadi me yeh khwabon ka basera he kidhar?
khwab kia cheez hen
chal kr unhen choo kr dekhen
chandni shab ko chanaaron pe bikharta dekhen
aasmanon ko bahaaron me nikharta dekhen
aao suraj ko ufaq paar utarta dekhen! ! !
Shahzia Batool's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Aao suraj ko ufaq paar utarta dekhen! by Shahzia Batool )
Did you read them?
- weird smells, lee fones
- Truth, Jonathan H. Scott
- Hindi haiku - diwali, S.D. TIWARI
- You, With Your Wild Strawberries, Will N.., mary douglas
- A jumping bean, Harold R Hunt Sr
- A bean, Harold R Hunt Sr
- There are heroes, Harold R Hunt Sr
- Love counts the hours, Mark Heathcote
- My Deck, Harold R Hunt Sr
- A trip to rotgut, Harold R Hunt Sr
Poem of the Day
- Still I Rise, Maya Angelou
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- Nothing Gold Can Stay, Robert Frost
- Dreams, Langston Hughes
- Fire and Ice, Robert Frost
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- The Road Not Taken, Robert Frost
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- If, Rudyard Kipling
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
- Heather Burns
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(13 September 1916 – 23 November 1990)