A Winter Night
When biting Boreas, fell and doure,
Sharp shivers thro' the leafless bow'r;
When Phoebus gies a short-liv'd glow'r,
Far south the lift,
Dim-dark'ning thro' the flaky show'r,
Or whirling drift:
Ae night the storm the steeples rocked,
Poor Labour sweet in sleep was locked,
While burns, wi' snawy wreeths upchoked,
Or thro' the mining outlet bocked,
Down headlong hurl.
List'ning, the doors an' winnocks rattle,
I thought me on the ourie cattle,
Or silly sheep, wha bide this brattle
O' winter war,
And thro' the drift, deep-lairing, sprattle,
Beneath a scar.
Ilk happing bird, wee, helpless thing!
That, in the merry months o' spring,
Delighted me to hear thee sing,
What comes o' thee?
Whare wilt thou cow'r thy chittering wing
An' close thy e'e?
Ev'n you on murd'ring errands toil'd,
Lone from your savage homes exil'd,
The blood-stain'd roost, and sheep-cote spoil'd
My heart forgets,
While pityless the tempest wild
Sore on you beats.
Robert Burns's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (A Winter Night by Robert Burns )
The Road Not Taken
If You Forget Me
Still I Rise
Edgar Allan Poe
I Know Why The Caged Bird Sings
Stopping by Woods on a Snowy Evening
William Ernest Henley
Did you read them?
- LOVE....................., BUNMI OROGUN SAMUEL
- My Mind Paints, Kyle Schlicher
- The Black Cat With The Burning Eyes Jump.., Bijay Kant Dubey
- O Chatia Baba, The Lord of The Woods!, Bijay Kant Dubey
- I Held You In My Arms, Kyle Schlicher
- i'm tired..., Cherryl Ann Ilustre
- Poetess, Angela Khristin Brown
- In the midst, DEEPAK KUMAR PATTANAYAK
- Dance, Angela Khristin Brown
- the colored girl, Angela Khristin Brown