Address To The Tooth-Ache
My curse upon your venom'd stang,
That shoots my tortur'd gums alang;
And thro' my lugs gies mony a twang,
Wi' gnawing vengeance;
Tearing my nerves wi' bitter pang,
Like racking engines!
When fevers burn, or ague freezes,
Rheumatics gnaw, or cholic squeezes;
Our neighbors' sympathy may ease us,
Wi' pitying moan;
But thee -- thou hell o' a' diseases --
They mock our groan!
Adown my beard the slavers trickle!
I throw the wee stools o'er the mickle,
As round the fire the giglets keckle,
To see me loup;
While raving mad, I wish a heckle
Were in their doup.
O' a' the num'rous human dools,
Ill har'sts, daft bargains, cutty-stools,
Or worthy friends rak'd i' the mools,
Sad sight to see !
The tricks o' knaves, or fash o' fools,
Thou bear'st the gree.
Where'er that place be priests ca' hell,
Whence a' the tones o' mis'ry yell,
And rankd plagues their numbers tell,
In dreadfu' raw,
Thou, Tooth-ache, surely bear'st the bell
Amang them a'!
O thou grim, mischief-making chiel,
That gars the notes of discord squeel,
Till daft mankiud aft dance a reel
In gore a shoe-thick; --
Gie a' the foes o' Scotland's weal
A towmond's Tooth-ache!
Robert Burns's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Address To The Tooth-Ache by Robert Burns )
Did you read them?
- Beauty of The Wolf, Kaylin Garrett
- There, Barbara Dixion
- Humpty-Dumpty, Kumarmani Mahakul
- Of Life Is Change, Is It Poetry
- Chicken Burger, Angela Wybrow
- Take me home, Barbara Dixion
- How...?, Ginny Gibbs
- gustakhi karke ched gyin uski aankhein, Yashvardhan Goel
- mukda, Yashvardhan Goel
- No More Yelling, Michael McParland
Poem of the Day
- Still I Rise, Maya Angelou
- The Road Not Taken, Robert Frost
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- Dreams, Langston Hughes
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
- Daffodils, William Wordsworth
- Fire and Ice, Robert Frost
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
- Heather Burns
(October 2, 1879 – August 2, 1955)
(13 September 1916 – 23 November 1990)
(10 December 1830 – 15 May 1886)