Address To The Tooth-Ache
My curse upon your venom'd stang,
That shoots my tortur'd gums alang;
And thro' my lugs gies mony a twang,
Wi' gnawing vengeance;
Tearing my nerves wi' bitter pang,
Like racking engines!
When fevers burn, or ague freezes,
Rheumatics gnaw, or cholic squeezes;
Our neighbors' sympathy may ease us,
Wi' pitying moan;
But thee -- thou hell o' a' diseases --
They mock our groan!
Adown my beard the slavers trickle!
I throw the wee stools o'er the mickle,
As round the fire the giglets keckle,
To see me loup;
While raving mad, I wish a heckle
Were in their doup.
O' a' the num'rous human dools,
Ill har'sts, daft bargains, cutty-stools,
Or worthy friends rak'd i' the mools,
Sad sight to see !
The tricks o' knaves, or fash o' fools,
Thou bear'st the gree.
Where'er that place be priests ca' hell,
Whence a' the tones o' mis'ry yell,
And rankd plagues their numbers tell,
In dreadfu' raw,
Thou, Tooth-ache, surely bear'st the bell
Amang them a'!
O thou grim, mischief-making chiel,
That gars the notes of discord squeel,
Till daft mankiud aft dance a reel
In gore a shoe-thick; --
Gie a' the foes o' Scotland's weal
A towmond's Tooth-ache!
Robert Burns's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Address To The Tooth-Ache by Robert Burns )
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(28 November 1757 – 12 August 1827)
(31 May 1819 - 26 March 1892)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
William Butler Yeats
(13 June 1865 – 28 January 1939)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
- Christmas Trees, Robert Frost
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
- The Road Not Taken, Robert Frost
- The Saddest Poem, Pablo Neruda
- No Man Is An Island, John Donne
- Invictus, William Ernest Henley
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Death is Nothing at All, Henry Scott Holland
- Mother to Son, Langston Hughes
Poem of the Day
- Insanity 2, Daimon Bagley
- Insanity, Daimon Bagley
- Words with no Rhyme or Reason, Holly Wotherspoon
- Who Am I Here? #1, Holly Wotherspoon
- To My Wife, Col Muhamad Khalid Khan
- Where I Am #1, Holly Wotherspoon
- Darkness #2, Holly Wotherspoon
- Last Minute Christmas Eve 1964, mary douglas
- Darkness #1, Holly Wotherspoon
- I Don't Want, Michael P. McParland