Ye banks, and braes, and streams around
The castle o' Montgomery,
Green be your woods, and fair your flowers,
Your waters never drumlie!
There Simmer first unfald her robes,
And there the langest tarry:
For there I took the last Fareweel
O' my sweet Highland Mary.
How sweetly bloom'd the gay, green birk,
How rich the hawthorn's blossom;
As underneath their fragrant shade,
I clasp'd her to my bosom!
The golden Hours, on angel wings,
Flew o'er me and my Dearie;
For dear to me as light and life
Was my sweet Highland Mary.
Wi' mony a vow, and lock'd embrace,
Our parting was fu' tender;
And pledging aft to meet again,
We tore oursels asunder:
But Oh, fell Death's untimely frost,
That nipt my Flower sae early!
Now green's the sod, and cauld's the clay,
That wraps my Highland Mary!
O pale, pale now, those rosy lips
I aft hae kiss'd sae fondly!
And clos'd for ay, the sparkling glance,
That dwalt on me sae kindly!
And mouldering now in silent dust,
That heart that lo'ed me dearly!
But still within my bosom's core
Shall live my Highland Mary.
Robert Burns's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Highland Mary by Robert Burns )
Did you read them?
- With elegant grace she overflowed, Erato
- My Words, Asit Kumar Sanyal
- Sealed, Valerie Dohren
- Enamored Love, Lilly Emery
- The Futility Of Illusions, Bazi alis Subrata Ray
- Tour of Autumn, Cathy Hodgson
- The ache, DEEPAK KUMAR PATTANAYAK
- Ein schmaler Streifen kahler Klippen, Wolfgang Steinmann
- We've Got to Tear These Fences Down Yeah!, David Clinch
- It's My Home, Lawrence S. Pertillar
Poem of the Day
- Still I Rise, Maya Angelou
- Identity, Cyrus Diaz
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Fire and Ice, Robert Frost
- The Human Abstract, William Blake
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Daffodils, William Wordsworth
- Dreams, Langston Hughes
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(28 November 1757 – 12 August 1827)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
- Heather Burns
(31 May 1819 - 26 March 1892)
Udiah (witness to Yah)