Ye banks, and braes, and streams around
The castle o' Montgomery,
Green be your woods, and fair your flowers,
Your waters never drumlie!
There Simmer first unfald her robes,
And there the langest tarry:
For there I took the last Fareweel
O' my sweet Highland Mary.
How sweetly bloom'd the gay, green birk,
How rich the hawthorn's blossom;
As underneath their fragrant shade,
I clasp'd her to my bosom!
The golden Hours, on angel wings,
Flew o'er me and my Dearie;
For dear to me as light and life
Was my sweet Highland Mary.
Wi' mony a vow, and lock'd embrace,
Our parting was fu' tender;
And pledging aft to meet again,
We tore oursels asunder:
But Oh, fell Death's untimely frost,
That nipt my Flower sae early!
Now green's the sod, and cauld's the clay,
That wraps my Highland Mary!
O pale, pale now, those rosy lips
I aft hae kiss'd sae fondly!
And clos'd for ay, the sparkling glance,
That dwalt on me sae kindly!
And mouldering now in silent dust,
That heart that lo'ed me dearly!
But still within my bosom's core
Shall live my Highland Mary.
Robert Burns's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Highland Mary by Robert Burns )
Did you read them?
- Time is Change, Taqueia Brown
- The Very First Days of Autumn, Hebert Logerie
- Red, Nate Crow
- Always wrong, hasmukh amathalal
- Satan's obsessions, MOHAMMAD SKATI
- War (Haiku), Jesus James Llorico
- Finally hope fades away, MOHAMMAD SKATI
- What can we do not to sin again? ? ? ?, ademola oluwabusayo
- Childhood collection poem -4, soulful heart
- Tell me you love me, Tiku akp
Poem of the Day
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Still I Rise, Maya Angelou
- Dreams, Langston Hughes
- Daffodils, William Wordsworth
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Fire and Ice, Robert Frost
- If, Rudyard Kipling
- Morning, Paul Laurence Dunbar
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Blackberry-Picking, Seamus Heaney
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
- Heather Burns
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(7 May 1861 – 7 August 1941)
(April 13,1939 - August 30, 2013)