Ye banks, and braes, and streams around
The castle o' Montgomery,
Green be your woods, and fair your flowers,
Your waters never drumlie!
There Simmer first unfald her robes,
And there the langest tarry:
For there I took the last Fareweel
O' my sweet Highland Mary.
How sweetly bloom'd the gay, green birk,
How rich the hawthorn's blossom;
As underneath their fragrant shade,
I clasp'd her to my bosom!
The golden Hours, on angel wings,
Flew o'er me and my Dearie;
For dear to me as light and life
Was my sweet Highland Mary.
Wi' mony a vow, and lock'd embrace,
Our parting was fu' tender;
And pledging aft to meet again,
We tore oursels asunder:
But Oh, fell Death's untimely frost,
That nipt my Flower sae early!
Now green's the sod, and cauld's the clay,
That wraps my Highland Mary!
O pale, pale now, those rosy lips
I aft hae kiss'd sae fondly!
And clos'd for ay, the sparkling glance,
That dwalt on me sae kindly!
And mouldering now in silent dust,
That heart that lo'ed me dearly!
But still within my bosom's core
Shall live my Highland Mary.
Robert Burns's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Highland Mary by Robert Burns )
Did you read them?
- The Now., RAJ VIKRAM
- The Mirror, RAJ VIKRAM
- A reverie, RAJ VIKRAM
- Like Arrows In Quivers, Saiom Shriver
- The Monster, crystal ruth
- A.Blok, You are - the wild call.. - tran.., Lyudmila Purgina
- A.Blok, As day so light... - translation.., Lyudmila Purgina
- A.Blok, The Petersburg twilights..- tran.., Lyudmila Purgina
- quotation # 4, saint cynosure ( Ken Bennigh ..
- Thanks For What?, Liliana EL.
Poem of the Day
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- If, Rudyard Kipling
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Invictus, William Ernest Henley
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
- All the World's a Stage, William Shakespeare
- No Man Is An Island, John Donne
- Still I Rise, Maya Angelou
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(28 November 1757 – 12 August 1827)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
Ella Wheeler Wilcox
(5 November 1850 - 30 October 1919)