Ye banks, and braes, and streams around
The castle o' Montgomery,
Green be your woods, and fair your flowers,
Your waters never drumlie!
There Simmer first unfald her robes,
And there the langest tarry:
For there I took the last Fareweel
O' my sweet Highland Mary.
How sweetly bloom'd the gay, green birk,
How rich the hawthorn's blossom;
As underneath their fragrant shade,
I clasp'd her to my bosom!
The golden Hours, on angel wings,
Flew o'er me and my Dearie;
For dear to me as light and life
Was my sweet Highland Mary.
Wi' mony a vow, and lock'd embrace,
Our parting was fu' tender;
And pledging aft to meet again,
We tore oursels asunder:
But Oh, fell Death's untimely frost,
That nipt my Flower sae early!
Now green's the sod, and cauld's the clay,
That wraps my Highland Mary!
O pale, pale now, those rosy lips
I aft hae kiss'd sae fondly!
And clos'd for ay, the sparkling glance,
That dwalt on me sae kindly!
And mouldering now in silent dust,
That heart that lo'ed me dearly!
But still within my bosom's core
Shall live my Highland Mary.
Robert Burns's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Highland Mary by Robert Burns )
Did you read them?
- debris, oskar hansen
- Les Éventails, Portraits of Passion, Nathalie Handal
- The Hooked & Crooked Men As The Communis.., Bijay Kant Dubey
- Star chat........., SALINI NAIR
- Chicane, Col Muhamad Khalid Khan
- Just A Few Simple Words, Electric Lady
- Pen And Pun Of It, Rites Ghosh
- Be One, Col Muhamad Khalid Khan
- POITIERS AND BEYOND., Terry Collett
- Jadavpur Universiy Campus Turf, Romeo An.., Bijay Kant Dubey
Poem of the Day
- Daffodils, William Wordsworth
- Fire and Ice, Robert Frost
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Still I Rise, Maya Angelou
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Carpe Diem, William Shakespeare
- I Do Not Love You Except Because I Love .., Pablo Neruda
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(7 May 1861 – 7 August 1941)
(28 November 1757 – 12 August 1827)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
(13 September 1916 – 23 November 1990)
(10 December 1830 – 15 May 1886)