Address To A Haggis
Fair fa' your honest, sonsie face,
Great chieftain o' the puddin-race!
Aboon them a' ye tak your place,
Painch, tripe, or thairm:
Weel are ye wordy of a grace
As lang's my arm.
The groaning trencher there ye fill,
Your hurdies like a distant hill,
Your pin wad help to mend a mill
In time o' need,
While thro' your pores the dews distil
Like amber bead.
His knife see rustic Labour dight,
An' cut ye up wi' ready slight,
Trenching your gushing entrails bright
Like onie ditch;
And then, O what a glorious sight,
Then, horn for horn, they strech an' strive:
Deil tak the hindmost! on they drive,
Till a' their weel-swall'd kytes belyve,
Are bent like drums;
Then auld Guidman, maist like to rive,
Is there that owre his French ragout
Or olio that wad staw a sow,
Or fricassee wad mak her spew
Wi' perfect sconner,
Looks down wi' sneering, scornfu' view
On sic a dinner?
Poor devil! see him owre his trash,
As feckless as a wither'd rash,
His spindle shank, a guid whip-lash,
His nieve a nit;
Thro' bluidy flood or field to dash,
O how unfit!
But mark the Rustic, haggis-fed,
The trembling earth resounds his tread.
Clap in his walie nieve a blade,
He'll make it whissle;
An' legs, an' arms, an' heads will sned,
Like taps o' thrissle.
Ye Pow'rs wha mak mankind your care,
And dish them out their bill o 'fare,
Auld Scotland wants nae skinking ware
That jaups in luggies;
But, if ye wish her gratefu' prayer,
Gie her a Haggis!
Robert Burns's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Address To A Haggis by Robert Burns )
Did you read them?
- Money, Katherine Nordhaus
- Older, Frank Avon
- A question to seasons, Melikhaya Zagagana
- Languid leman, Melikhaya Zagagana
- Tweet-tweet! I Visited a Hamlet with a G.., Harindhar Reddy
- PURITY OF SNOW., Terry Collett
- What If You Had No Beliefs? NONE!, Mr. Nobody
- Love or Sex?, Md. Ziaul Haque
- The founder is his movement's soul., Rm.Shanmugam Chettiar.
- Rickshaw and the Puller, Md. Ziaul Haque
Poem of the Day
- If, Rudyard Kipling
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Fire and Ice, Robert Frost
- Daffodils, William Wordsworth
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Still I Rise, Maya Angelou
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- A Dream Within A Dream, Edgar Allan Poe
- Do Not Stand At My Grave And Weep, Mary Elizabeth Frye
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(7 May 1861 – 7 August 1941)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
Li Ching Chao
(1084 - 1151)
- Heather Burns