Womanhod Wanton Ye Want
Womanhod wanton ye want.
Youre medelyng mastres is manerles.
Plente of yll of goodnes skant.
Ye rayll at ryot recheles.
To prayse youre porte it is nedeles.
For all your draffe yet and your dreggys.
As well borne as ye full oft-tyme beggys.
Why so koy and full of skorne.
Myne horse is sold I wene you say.
My new furryd gowne when it is worne.
Put vp youre purs ye shall non pay.
By Crede I trust to se the day.
As proud a pohen as ye sprede.
Of me and other ye may haue nede.
Though angelyk be youre smylyng.
Yet is youre tong an adders tayle.
Full lyke a Scorpyon styngyng.
All those by whom ye haue auayle.
Good mastres Anne there ye do shayle.
What prate ye praty pyggys-ny.
I truste to quyte you or I dy.
Youre key is mete for euery lok.
Youre key is commen & hangyth owte.
Youre key is redy we nede not knok.
Nor stand long wrestyng there-aboute.
Of youre doregate ye haue no doute.
But one thyng is that ye be lewde.
Holde youre tong now all be shrewde.
To mastres Anne that farly swete.
That wonnes at the key in temmys strete.
John Skelton's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Womanhod Wanton Ye Want by John Skelton )
- PRETTY GOOD START.., ging taping
- Draw me in your heart, Nehemiah Theophylus Haokip
- The thirst is a thorn., Rm.Shanmugam Chettiar.
- Simple toys, hasmukh amathalal
- Acquaintance across the gender, Rm.Shanmugam Chettiar.
- Begining of my love, Nehemiah Theophylus Haokip
- What is all truth, Nehemiah Theophylus Haokip
- Let all people, hasmukh amathalal
- To be successful…, Rm.Shanmugam Chettiar.
- This parts all without you, Nehemiah Theophylus Haokip
Poem of the Day
- 04 Tongues Made Of Glass, Shaun Shane
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Still I Rise, Maya Angelou
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- Footsteps of Angels, Henry Wadsworth Longfellow
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Daffodils, William Wordsworth
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- Alone, Edgar Allan Poe
- Farewell, Anne Brontë
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
William Butler Yeats
(13 June 1865 – 28 January 1939)
(12 July 1904 – 23 September 1973)