The Daft Days
The midnight hour is clinking, lads,
An' the douce an' the decent are winking, lads;
Sae I tell ye again,
Be't weel or ill ta'en,
It's time ye were quatting your drinking, lads.
Gae ben, 'an mind your gauntry, Kate,
Gi'es mair o' your beer, an' less bantry, Kate,
For we vow, whaur we sit,
That afore we shall flit,
We'se be better acquaint wi' your pantry, Kate.
The "daft days" are but beginning, Kate,
An we're sworn. Would you hae us a sinning, Kate?
By our faith an' our houp,
We will stick by the stoup
As lang as the barrel keeps rinning, Kate.
Thro' hay, an' thro' hairst, sair we toil it, Kate,
Thro' Simmer, an' Winter, we moil it, Kate;
Sae ye ken, whan the wheel
Is beginning to squeal,
It's time for to grease an' to oil it, Kate.
Sae draw us anither drappy, Kate,
An' gie us a cake to our cappy, Kate;
For, by spiggot an' pin!
It's waur than a sin
To flit when we're sitting sae happy, Kate.
Hew Ainslie's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (The Daft Days by Hew Ainslie )
- The enduring admiration, Benjamin Sundstrom
- A.Blok, May's been cruel...- translation.., Lyudmila Purgina
- The Secret of My love, Hanh Chau
- Submission of Poem, Vera Sidhwa
- The Hungry, Randy McClave
- You are not changed, ramesh rai
- The Poet called Light, Light Mark
- Stripes, Mike Acker
- Rocks like Milky Ways, Mikey Bachman
- Opportunities, Peter S. Quinn
Poem of the Day
- 04 Tongues Made Of Glass, Shaun Shane
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- O Captain! My Captain!, Walt Whitman
- A Ballad of Death, Algernon Charles Swinburne
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Still I Rise, Maya Angelou
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
- Dreams, Langston Hughes
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(31 May 1819 - 26 March 1892)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
(27 October 1914 – 9 November 1953)