Aambure (Kosli Poem)
E naed kana kaheba
Kaheba baele kaheba
Naed khandir aambure.
Baraph kenta kari pighilsi
Aaru hesi baed aame ni janbar.
Ni janbar jue kentakari jalsi dan dan
Aaru kakar padsi kenta adhratia.
Gurdu gurdu kana kana
Kahebarkaje dhaundhisi naed
Aaru ni kahe kichhu
Rahijaesi kenthane ni pade jana.
Muin ken jainsi haji
Kahake kenta kari kahemi
Mor itihas bhugol
Kiw kaheba mate paenli
Heta henta hesi
Ni jani kihe ni kahipara.
Suna suna Raghaba
Kan karba sunikari ni pachhara
Tautar dalal budhijibimanku
kahebarta kenta kada
Sunikari jirabarta bhi henta.
gajanan mishra's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Aambure (Kosli Poem) by gajanan mishra )
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(31 May 1819 - 26 March 1892)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(31 March 1934 – 31 May 2009)
(January 6, 1883 – April 10, 1931)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
William Butler Yeats
(13 June 1865 – 28 January 1939)
Poem of the Day
- For Her, M.J. Lemon
- I Broke My Leg, M.J. Lemon
- Get Together in NCCF Benue, Dare Onadele
- A Man Dying, M.J. Lemon
- Force Of Nature, R B Seals
- People I See Sometimes, Casey Renee Kiser
- The Song of My Heart, Amber Carr
- Tales Of A Wife: My Devil, Onyekachukwu Vincent Onyeche
- ARRIVAL DAY, michael walkerjohn
- Yeh Meri Betian, Akhtar Jawad