A Hymn to the Virgin
OF on that is so fayr and bright
Velut maris stella,
Brighter than the day is light,
Parens et puella:
Ic crie to the, thou see to me,
Levedy, preye thi Sone for me,
That ic mote come to thee
Al this world was for-lore
Tyl our Lord was y-bore
De te genetrice.
With ave it went away
Thuster nyth and comz the day
The welle springeth ut of the,
Levedy, flour of alle thing,
Rose sine spina,
Thu bere Jhesu, hevene king,
Of alle thu ber'st the pris,
Levedy, quene of paradys
Mayde milde, moder es
Anonymous's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (A Hymn to the Virgin by Anonymous )
The Road Not Taken
If You Forget Me
Still I Rise
Edgar Allan Poe
I Know Why The Caged Bird Sings
Stopping by Woods on a Snowy Evening
William Ernest Henley
- bonnie to your clyde, Mandolyn ...
- Purpose Of Life!, Geetha Jayakumar
- Corridors, RoseAnn V. Shawiak
- My Forever Crying Angel, Vlad Mutuleanu
- ThankYou!, Geetha Jayakumar
- let the wild rumpus start!, Mandolyn ...
- Day 28 of July 2014, Erica Borges
- Keep on the Sunny Side, Joseph Narusiewicz
- Switches …… [NOT just for electrician.., Bri Edwards
- there's heaven on the plains and freedom.., Mandolyn ...