Ahmad Faraz (Urdu: احمد فراز) born Syed Ahmad Shah (Urdu: سید احمد شاہ) on January 12, 1931 in Kohat, was a Pakistani Urdu poet. He was considered one of the great modern Urdu poets of the last century. Faraz is his pseudonym 'takhalus'. Faraz died in Islamabad on August 25, 2008.
Faraz has been compared with Faiz Ahmad Faiz, holds a unique position as one of the best poets of current times, with a fine but simple style of writing. Even common people can easily understand his poetry. Ethnically a Hindkowan, Ahmed Faraz studied Persian and Urdu at the Peshawar University. He later became lecturer at the Peshawar University. He was awarded Hilal-e-Imtiaz, Sitara-i-Imtiaz and after ... more »
Click here to add this poet to your My Favorite Poets.
- Dost ban kar bhii nahii.n saath nibhaane...
- Aa.Nkh se duur na ho dil se utar jaayega...
- Ab ke rut badalii to Khushbuu kaa safar ...
- Hogayi Rukhsat Ghata Baarish Ke Baad
- Dukh fasaanaa nahii.n ke tujh se kahe.n
- Ab kis kaa jashn manaate ho
- Ab naye saal kii mohalat nahii.n milane ...
- Aashiqii be-dilii se mushkil hai
- Baraso.n ke baad dekhaa ik shaKhs dilaru...
- Aise chup hai ke ye ma.nzil bhii Ka.Dii ...
- Ab ke tajdiid-e-vafaa kaa nahii.n imkaa....
- Beniyaaz-e-Gam-e-paimaan-e-vafaa ho jaan...
- Dil bhii bujhaa ho, shaam kii parachhaa_...
- Ab ke ham bichha.De to shaayad kabhii Kh...
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(7 May 1861 – 7 August 1941)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(31 October 1795 – 23 February 1821)
(31 May 1819 - 26 March 1892)