Ubi sunt qui ante nos fuerunt?
Were beth they that biforen us weren,
Houndes ladden and havekes beren,
And hadden feld and wode?
The riche levedies in hoere bour,
That wereden gold in hoere tressour,
With hoere brightte rode;
Eten and drounken, and maden hem glad;
Hoere lif was al with gamen i-lad,
Men kneleden hem biforen;
They beren hem wel swithe heye;
And in a twincling of an eye
Hoere soules weren forloren.
Were is that lawhing and that song,
That trayling and that proude gong,
Tho havekes and tho houndes?
Al that joye is went away,
That wele is comen to weylaway,
To manye harde stoundes.
Hoere paradis they nomen here,
And nou they lyen in helle i-fere;
The fuir hit brennes hevere:
Long is ay, and long is o,
Long is wy, and long is wo;
Thennes ne cometh they nevere.
Anonymous Americas's Other Poems
Read poems about / on: song
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Ubi sunt qui ante nos fuerunt? by Anonymous Americas )
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(September 25, 1930 – May 10, 1999)
(13 February 1879 - 2 March 1949)
- 04 Tongues Made Of Glass, Shaun Shane
- Still I Rise, Maya Angelou
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Tonight I can write the saddest lines, Pablo Neruda
- Invictus, William Ernest Henley
- If, Rudyard Kipling
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- Alone, Edgar Allan Poe
- [CW]Watch The Flash Season 1 Episode 11 .., Renz Barns
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
Poem of the Day
- Cacophonous eves, Priyanka Bhowmick
- MY SIMPLE TASTES, Hannington Mumo
- I Feel So Lonely/So Left Out Of It, Shalom Freedman
- Cliche, Rimni chakravarty
- Acceptance of peace., Gangadharan nair Pulingat..
- What peace accepts?, Gangadharan nair Pulingat..
- It, Lawrence S. Pertillar
- Wonderful world of peace., Gangadharan nair Pulingat..
- I Dare, H.M. Gautsch
- PH: Echo: Embracing The Future, Brian Johnston