O Jenny Dear, I’ve Courted Lang
O Jenny dear, I've courted lang,
I've telt my tale and sung my sang,
And yet I fear I'm i' the wrang,
For ye'll na mak a wedding o't.
In winter when the frost and snaw
Wi' bitter blast around wad blaw,
I'd o'er the moor, nor mind it a',
In hopes ye'd mak a wedding o't.
And gin ye smil'd or kindly spak,
It smooth'd the road, and help'd me back;
I thought nae answer I wad tak,
For we wad mak a wedding o't.
Now, when I gae to kirk or fair,
The laddies scoff, the lassies jeer;--
``Is this poor Jock?--the good be here!
For sure he's made a wedding o't.
What is become of a' his fun?
Alak! his joyfu' days are done;
Or else he's pawn'd his dancing shoon,
Sin he has made a wedding o't.
Sure marriage is a dreadfu' thing!
Ye mind 'tis only i' the spring
That little birdies chirp and sing,
Or, till they've made a wedding o't.''
Then up spak honest Johnny Bell:
``My bairns, I ance was young mysel;
I've mony a blithsome tale to tell
Sin first I made a wedding o't;
My Tibby was a winsome bride,--
Nay, yet she is her auld man's pride!
Nae faut i' her I ever spyed,
Sin first we made a wedding o't:
Ilk day we live we fonder grow,
Though buckl'd fifty years ago;
Here's comfort for ye, young ones a',
Then haste ye, mak a wedding o't.
Susanna Blamire's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (O Jenny Dear, I’ve Courted Lang by Susanna Blamire )
- Moisture, Chideraza Lowell
- Bharatheeyakavitha, dr.k.g.balakrishnan kandangath
- Not A Sound, Tango Tango
- - People? - (Haiku), Joe Muschaweck
- 男人赋, qin xing
- Genetic Predisposition Towords Violence, Is It Poetry
- Wild Is The Churning Of The Winds, Lawrence S. Pertillar
- Honesty, Nassy Fesharaki
- Do Not Be Serious, Kumarmani Mahakul
- 24/7, Lawrence S. Pertillar
Poem of the Day
- 04 Tongues Made Of Glass, Shaun Shane
- Still I Rise, Maya Angelou
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- On Turning Ten, Billy Collins
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Dreams, Langston Hughes
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Fire and Ice, Robert Frost
- A Smile To Remember, Charles Bukowski
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
- Heather Burns
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(1886 - 1967)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(22 March 1941 -)