Holidays come and holidays go,
Some in the summer and some in the snow.
Travelling to and travelling fro,
Out on a whim wherever the wind doth blow.
So pack up yer gear and tak a ride,
Hurry up, quick! or you’ll miss the tide.
Enjoy yersell to tell yer kin,
Cos’ they’ll be a wondering’ where ya bin.
Awa’ frae yer folks the heart will yearn,
Frae kith ‘n kin ‘n e’en tha’ bairn.
So gae alang noo and fret ye not,
Fer ye’ll be a while awae frae yer cot.
Enjoy the scenery and nature too,
Fer awae is such a beautiful view.
The locals are friendly wi’ there different ways,
Enjoy yer time made up of days.
‘N if yer like it ye can go there oft’,
To espy the scenery - with it’s corsets off.
We’re all born free ta’ tak a walk,
But where we tak’ it alters the talk.
Nabody need ken where ye are,
Alang a towpath or up on a scar.
Ye can go on a bus or in a car,
Or stick yer boots on ‘n walk to a star.
Follow a map or follow your heart’
Ye dinna need ta get back to the start.
But if hames where ye love
Donna mind ta turn aroon!
Charles McMullen's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Excursions by Charles McMullen )
- Let's Live in Peace, Tirupathi Chandrupatla
- I Dry My Tears, Poetic Lilly Emery
- Valley of an autumn's night, Raluca Mitra
- The stars that touch a rose is the star.., Raymond Sawyer
- *Halloween Stroll, Alice Vedral Rivera
- चाँद रात में सैर, Rajnish Manga
- Oil In White Robe, Okoemu Barnabas
- I Could Have Loved You, Sandra Feldman
- I Don't Feel Like A Poet Today, Buxton Shippy
- A weirdo, Amgad Samy
Poem of the Day
- Still I Rise, Maya Angelou
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Unity is Strength, S.D. TIWARI
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Dreams, Langston Hughes
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- The Road Not Taken, Robert Frost
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- The Raven, Edgar Allan Poe
- Wait, Galway Kinnell
(1 February 1927)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
- Heather Burns
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
William Butler Yeats
(13 June 1865 – 28 January 1939)