Louisa May Alcott
Bide A Wee
'The puir auld folk at home, ye mind,
Are frail and failing sair;
And weel I ken they'd miss me, lad,
Gin I come hame nae mair.
The grist is out, the times are hard,
The kine are only three;
I canna leave the auld folk now.
We'd better bide a wee.
'I fear me sair they're failing baith;
For when I sit apart,
They talk o' Heaven so earnestly,
It well nigh breaks my heart.
So, laddie, dinna urge me now,
It surely winna be;
I canna leave the auld folk yet.
We'd better bide a wee.'
Louisa May Alcott's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Bide A Wee by Louisa May Alcott )
- Blissful Atmosphere, RoseAnn V. Shawiak
- Going beyond death, see me, gajanan mishra
- Total Anticipation, RoseAnn V. Shawiak
- opganda.com ≡오피뷰≡ 허니버터칩 '수원휴게텔대박'…'동탄휴게텔.., bkgfkvbkgfkv bkgfkv
- opganda.com ≡오피뷰≡ 허니버터칩 '강남오피대박'…'동탄휴게텔'.., bkgfkvbkgfkv bkgfkv
- Being with you means a lot!, Sumita Jetley
- Writing What I Mean, RoseAnn V. Shawiak
- OPGANDA.COM≡오피뷰≡ 허니버터칩 '강남휴게텔대박'…'동탄휴게텔'.., bkgfkvbkgfkv bkgfkv
- On being Right, John F. McCullagh
- Popping Ideas, RoseAnn V. Shawiak
Poem of the Day
- 04 Tongues Made Of Glass, Shaun Shane
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Fire and Ice, Robert Frost
- A Dream Within A Dream, Edgar Allan Poe
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
- Still I Rise, Maya Angelou
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
- Heather Burns
(22 March 1941 -)