The Forsaken Bride
O waly waly up the bank,
And waly waly down the brae,
And waly waly yon burn-side
Where I and my Love wont to gae!
I leant my back unto an aik,
I thought it was a trusty tree;
But first it bow'd, and syne it brak,
Sae my true Love did lichtly me.
O waly waly, but love be bonny
A little time while it is new;
But when 'tis auld, it waxeth cauld
And fades awa' like morning dew.
O wherefore should I busk my head?
Or wherefore should I kame my hair?
For my true Love has me forsook,
And says he'll never lo'e me mair.
Now Arthur-seat sall be my bed,
The sheets shall ne'er be prest by me,
Saint Anton's well sall be my drink,
Since my true Love has forsaken me.
Marti'mas wind, when wilt thou blaw
And shake the green leaves aff the tree?
O gentle Death, when wilt thou come?
For of my life I am wearïe.
'Tis not the frost that freezes fell,
Nor blawing snaw's inclemencie—
'Tis not sic cauld that makes me cry,
But my Love's heart grown cauld to me.
When we came in by Glasgow town
We were a comely sight to see;
My Love was clad in the black velvét,
And I mysell in cramasie.
But had I wist, before I kist,
That love had been sae ill to win,
I had lockt my heart in a case of gowd
And pinn'd it with a siller pin.
And oh, if my young babe were born,
And set upon the nurse's knee,
And I mysell were dead and gane,
And the green grass growing over me!
Anonymous Americas's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (The Forsaken Bride by Anonymous Americas )
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(1644 - 1694)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(1612 – 16 September 1672)
Dr John Celes
Alfred Lord Tennyson
(6 August 1809 – 6 October 1892)
- A Dream Within A Dream, Edgar Allan Poe
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Daffodils, William Wordsworth
- Invictus, William Ernest Henley
- Fire and Ice, Robert Frost
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
- Still I Rise, Maya Angelou
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Dreams, Langston Hughes
- Acquainted with the Night, Robert Frost
Poem of the Day
- Only the View, David Lewis Paget
- Out-of-body Experience, Colm Keenan
- Burqawali Bibi, Bijay Kant Dubey
- A Gentle Soul, Joseph Narusiewicz
- He Watches over Me, Angela Khristin Brown
- A Modern Girl In The Make-Up, The Face A.., Bijay Kant Dubey
- Your Day, abdulrazak aralimatti
- The Deeds of the Devil, Swetashree Sahoo
- Without Spending Money, He Is A Net Poet.., Bijay Kant Dubey
- Destruction, Aftab Alam