The Forsaken Bride
O waly waly up the bank,
And waly waly down the brae,
And waly waly yon burn-side
Where I and my Love wont to gae!
I leant my back unto an aik,
I thought it was a trusty tree;
But first it bow'd, and syne it brak,
Sae my true Love did lichtly me.
O waly waly, but love be bonny
A little time while it is new;
But when 'tis auld, it waxeth cauld
And fades awa' like morning dew.
O wherefore should I busk my head?
Or wherefore should I kame my hair?
For my true Love has me forsook,
And says he'll never lo'e me mair.
Now Arthur-seat sall be my bed,
The sheets shall ne'er be prest by me,
Saint Anton's well sall be my drink,
Since my true Love has forsaken me.
Marti'mas wind, when wilt thou blaw
And shake the green leaves aff the tree?
O gentle Death, when wilt thou come?
For of my life I am wearïe.
'Tis not the frost that freezes fell,
Nor blawing snaw's inclemencie—
'Tis not sic cauld that makes me cry,
But my Love's heart grown cauld to me.
When we came in by Glasgow town
We were a comely sight to see;
My Love was clad in the black velvét,
And I mysell in cramasie.
But had I wist, before I kist,
That love had been sae ill to win,
I had lockt my heart in a case of gowd
And pinn'd it with a siller pin.
And oh, if my young babe were born,
And set upon the nurse's knee,
And I mysell were dead and gane,
And the green grass growing over me!
Anonymous Americas's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (The Forsaken Bride by Anonymous Americas )
Did you read them?
- SOME THOUGHTS ABOUT THE SUN, NICHOLAS CAMPBELL
- I am always with you, gajanan mishra
- SOFT POCKET HERCULES, NICHOLAS CAMPBELL
- You cannot go, gajanan mishra
- Rebecca, Claudia Scott
- DREAM TIME, NICHOLAS CAMPBELL
- ABOUT NOTHING, NICHOLAS CAMPBELL
- Humpty Dumpty, michael hagwood
- ELEGY FOR THE LIVING, NICHOLAS CAMPBELL
- guardian angel, Miss. Tanease Berry
Poem of the Day
- 04 Tongues Made Of Glass, Shaun Shane
- Still I Rise, Maya Angelou
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Dreams, Langston Hughes
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Fire and Ice, Robert Frost
- Alone, Edgar Allan Poe
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- A Dream Within A Dream, Edgar Allan Poe
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(31 May 1819 - 26 March 1892)
- Heather Burns
(13 September 1916 – 23 November 1990)