Lament for Chaucer
ALLAS! my worthi maister honorable,
This landes verray tresor and richesse!
Deth by thy deth hath harme irreparable
Unto us doon: hir vengeable duresse
Despoiled hath this land of the swetnesse
Of rethorik; for unto Tullius
Was never man so lyk amonges us.
Also who was hier in philosophie
To Aristotle in our tonge but thou?
The steppes of Virgile in poesie
Thou folwedist eeke, men wot wel ynow.
Thou combre-worlde that the my maister slow--
Wolde I slayn were!--Deth, was to hastyf
To renne on thee and reve the thi lyf...
She myghte han taried hir vengeance a while
Til that sum man had egal to the be;
Nay, lat be that! sche knew wel that this y1e
May never man forth brynge lyk to the,
And hir office needes do mot she:
God bad hir so, I truste as for the beste;
O maister, maister, God thi soule reste!
Read poems about / on: god
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Lament for Chaucer by Thomas Hoccleve )
- Birds Singing, Peter S. Quinn
- Days will not be the same, forget not, Aftab Alam
- Beauty, Cyprian Kamil Norwid
- Si, Oilibheir Alain Christie
- New Aryan Bird of Prey, Marieta Maglas
- grim reaper, lee fones
- Against Inordinate Love Of Creautes, John Beaumont
- Helping a Blind Lady, Donal Mahoney
- The Picture Book At The End Of The World, mary douglas
- O women, gajanan mishra
Poem of the Day
- The Road Not Taken, Robert Frost
- 45 Mercy Street, Anne Sexton
- A Drinking Song, William Butler Yeats
- Still I Rise, Maya Angelou
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Dreams, Langston Hughes
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- Fire and Ice, Robert Frost
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Daffodils, William Wordsworth
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
- Heather Burns
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
William Butler Yeats
(13 June 1865 – 28 January 1939)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(27 October 1914 – 9 November 1953)