Lament for Chaucer
ALLAS! my worthi maister honorable,
This landes verray tresor and richesse!
Deth by thy deth hath harme irreparable
Unto us doon: hir vengeable duresse
Despoiled hath this land of the swetnesse
Of rethorik; for unto Tullius
Was never man so lyk amonges us.
Also who was hier in philosophie
To Aristotle in our tonge but thou?
The steppes of Virgile in poesie
Thou folwedist eeke, men wot wel ynow.
Thou combre-worlde that the my maister slow--
Wolde I slayn were!--Deth, was to hastyf
To renne on thee and reve the thi lyf...
She myghte han taried hir vengeance a while
Til that sum man had egal to the be;
Nay, lat be that! sche knew wel that this y1e
May never man forth brynge lyk to the,
And hir office needes do mot she:
God bad hir so, I truste as for the beste;
O maister, maister, God thi soule reste!
Read poems about / on: god
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Lament for Chaucer by Thomas Hoccleve )
- Zero Turkey Wing, Havilah
- Reading and Writing, umaprosad das
- The Afternoon, Leong Ming Loong
- Aligarh Muslim University & Raja Mahendr.., Bijay Kant Dubey
- Storm Warning, ESPN CHICK
- A Kiss To Otis Redding, Electric Lady
- So Sensitive In My Heart, Rohit Sapra
- You own every part of me, Afrodita Alkline
- You (One Day I'll Forget You), ESPN CHICK
- Advice can have minus point., Rm.Shanmugam Chettiar.
Poem of the Day
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Still I Rise, Maya Angelou
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- Oh, the places you'll go!, Adens Kamwi
- A Late Walk, Robert Frost
- If, Rudyard Kipling
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- All the World's a Stage, William Shakespeare
- As I Grew Older, Langston Hughes
- No Man Is An Island, John Donne
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(c. 600 BCE)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
Mewlana Jalaluddin Rumi
(1207 - 1273)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(22 August 1893 - 7 June 1967)