Na dayarah ho koi, koi bhi lakeer na ho
Jiyo to aisay jiyo, zindgi haqeer na ho
Bura karoon to padosi mujhay pukaaray bura
Bhala karoon to akhbaar me tash'heer na ho
Mery ash'aar hon pyaambr sachayi kay
Meri zabaan kisi khof ki aseer na ho
Ho dost mera, jo is trah milay aadam!
Labon sy phool jharen jb, nigaah teer na ho
Ali Adamson's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Ghazal. (Urdu) by Ali Adamson )
Did you read them?
- Dessert With Youngest Son, RoseAnn V. Shawiak
- The Loving Couple, Ronell Warren Alman
- Could he be right?, Von Kimball Barney
- You Are My Strength, greg paul
- Winters Coming, michael hagwood
- Whats Wrong With Me, jasmine paul
- Empty Skies, RoseAnn V. Shawiak
- wholesome girl, Brit Thompson
- An Indian English Poet, His Father Was N.., Bijay Kant Dubey
- On The Way Down, Shalom Freedman