Yu to har lamho ko sanwara tha is kadar,
Kamyab zindagi ko magmoom kar gaya koi.
Usne ijhare mohabbat kiya hi kyu tha,
Is alam me mujhe posidah kar gaya koi.
Tumne to use chand se umdah samjha hamesha,
Is chand si roshni ko bhi gamgin kar gaya koi.
Tumne badi zafukash se bhula diya us manjar ko,
sabik us chiragah me magloob kar gaya koi.
Sabar rakhne walo ko manjil dikha de ya rab,
sare jahan me ye dua kar gaya koi.
Azhar Sabri's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Poet's Notes about The Poem
Comments about this poem (Daga-e Mohabbat by Azhar Sabri )
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(31 May 1819 - 26 March 1892)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(31 March 1934 – 31 May 2009)
(January 6, 1883 – April 10, 1931)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
William Butler Yeats
(13 June 1865 – 28 January 1939)
Poem of the Day
- For Her, M.J. Lemon
- I Broke My Leg, M.J. Lemon
- Get Together in NCCF Benue, Dare Onadele
- A Man Dying, M.J. Lemon
- Force Of Nature, R B Seals
- People I See Sometimes, Casey Renee Kiser
- The Song of My Heart, Amber Carr
- Tales Of A Wife: My Devil, Onyekachukwu Vincent Onyeche
- ARRIVAL DAY, michael walkerjohn
- Yeh Meri Betian, Akhtar Jawad