Yu to har lamho ko sanwara tha is kadar,
Kamyab zindagi ko magmoom kar gaya koi.
Usne ijhare mohabbat kiya hi kyu tha,
Is alam me mujhe posidah kar gaya koi.
Tumne to use chand se umdah samjha hamesha,
Is chand si roshni ko bhi gamgin kar gaya koi.
Tumne badi zafukash se bhula diya us manjar ko,
sabik us chiragah me magloob kar gaya koi.
Sabar rakhne walo ko manjil dikha de ya rab,
sare jahan me ye dua kar gaya koi.
Topic(s): love lost
Azhar Sabri's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Poet's Notes about The Poem
Comments about this poem (Daga-e Mohabbat by Azhar Sabri )
Poem of the Day
- kiss of death, anne adam
- November, Thomas Hood
- All the World's a Stage, William Shakespeare
- I Would Live In Your Love, Sara Teasdale
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Daffodils, William Wordsworth
- Flower of Love, Oscar Wilde
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- A Dream Within A Dream, Edgar Allan Poe
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
- Heather Burns
(12 July 1904 – 23 September 1973)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
(8 August 1884 – 29 January 1933)