African Child Lamentation
It is dark
The ghetto, even the big city
self wey get tall tall buildings
all of dem dark.
Except for God light
Wey dey shine tru n true.
Everywhere dey boring
Especially wen everybody
Don commot go hustle
dem go on I better
pass my neighbor wey the noise
and the smoke no good for body.
Fit commot woman belle
sote another person compound
don turn major route.
Finish big school
no job, the one wey dey na
transport shop the salary finish.
wey person take dey
maintain, ogas for top done banam,
turning sand inside garri.
No dey to drink, the wan wey dey,
we go Waka tire and if we dey come
back, dust and dirty Don fullam.
Even the borehole wey ogas dem
build, hungry boys don corner am
No dey allow me sleep like pikin
again, I don turn fish wey dey
use one eye sleep weda day or night
Enebeli Prada's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (African Child Lamentation by Enebeli Prada )
- Charlotte Old Times (The Cure), B.. Alexander
- Cardinal flower, DEEPAK KUMAR PATTANAYAK
- Down the Memory Lane, Valsa George
- I Miss You, Viola Hughes
- Little Grass, wasim Akram
- Silence of graveyard, ramesh rai
- Stand Small, Von Kimball Barney
- This Friendship Has Sunk, Francie Lynch
- Smiling, Mokhtari Houssam eddine
- Desperation and Suicide, Is It Poetry