A Slave Lass's ane ally
Aye! Yes! Yell sale!
All ye lasses see's alane
a lave an leaven lye, all leal,
yea, yell, all sell ales,
Val, Lyn, Nell, Syl, Sal, Eve,
Nan, Ann, Ella, Lesley, Lee,
all eleven sylvan vales
lean leaves even a slave lass saves,
lay salves alas! aa avens een.
All's a yell, a vee, a lane,
aye, lyv else a vyle annal,
nay, nae yyn an yan, nane,
vales an valleys, an aye or nay,
an nae even an s.a.e.
A la salle valla nella
les éleves se leve.
Seven seals salve
Slavs Vlay and Lev.
Seven snayles vaynly seal
an ellava valalla,
eels leaven snell slees,
lay, slay, ease ane yale.
Ye'll all ae ye ansa,
leave lees, a nave alley lessen
a sea sayle, a ness ae vane leas.
Eaves, alas, sans lens,
enslave nae sassy sleeve
as an ally ae Ensa.
Ess vy aye say easy
sly vassals save venies,
a vase, a naval vessel, elves
vlase vleenas slays na Sassan,
snaav an slass neals slain
vye level an eye an ass,
snaevellin vans seave
all leny, elvellan leans ells
vlees y vleeny, Allan, Nylan,
Les, Neal, Len, Aeneas, a yevvel
a lyan slaen yen ee, yallellall
yavels vless vlass
sevvel lalls, “slay va! ”
[using the letters in the name Sally Evans]
Sally Evans's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (A Slave Lass's ane ally by Sally Evans )
- Ego Control, Ali Faisal
- Coming Home, Randy McClave
- what is this? i don't even..., Mandolyn ...
- Today is but tomorrow..., David Lessard
- Sa hagupit ni Yolanda, nagkabuhol-buhol, Sonny San Juan, Jr.
- At Nights, Madrason writer
- Trajectorya ng masuyong hampas-lupa, Sonny San Juan, Jr.
- falling down a well, well, you pushed me, Mandolyn ...
- Indeed, george albot
- Poets, Do You Agree?, Sandra Feldman
Poem of the Day
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Still I Rise, Maya Angelou
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- Dreams, Langston Hughes
- Fire and Ice, Robert Frost
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- The Raven, Edgar Allan Poe
- One Art, Elizabeth Bishop
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
- Heather Burns
(31 May 1819 - 26 March 1892)
(27 October 1914 – 9 November 1953)